mesko mesko
377
BLOG

Salonowe divy

mesko mesko Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Dziś będzie panegiryk. O czterech kobietach, bez których czas na S24 byłby czasem straconym. To dla tych czterech div warto tutaj zaglądać. Już wyjaśniam dlaczego.

Pierwszą z tych Dam jest @eska. Te blogerkę cenię niezmiernie za szerokie spojrzenie. Za to, że potrafi pokazać kontekst, dla innych niezauważalny. Eska komentując bieżączkę potrafi narysować takie plaszczyzny, które dla innych są niezauważalne, chociaż wydają się oczywiste. Cenię @eskę także za tę intuicję pozwalająca jej bezbłędnie odczytywać zamysły trolli i prowokatorów. Pani Esko, to dzięki Pani jeszcze tutaj jestem. Po incydentach z Telokiem vs Disaese, kiedy administracja mnie zwinęla postanowiłem się stąd wynieść. Ale S24 czytałem. A czytałem głównie Pani notki. I to właśnie Pani publicystyka i kasandryczne przepowiednie mnie tutaj trzymają. Dziękuję.

Kolejną komentatorką, która niezmiernie cenię jest Pani Wiesława. Ta blogerka potrafi z kolei napisać celne notki historyczne podpierając się przy tym materiałem źródłowym. Nie są to zatem puste przemyślenia pierwszego lepszego blogera, ale mała praca naukowa z podaniem bibliografii. Poza tym Pani Wiesława ma dar celnej riposty i także w komentarzach odwołuje się często do źródeł. 

Trzecią divą, chociaż już dawno nie widzianą na S24 jest Pani Marie. Ta komentatorka ma ten sam dar, co Pani Wiesława. Odpowiadając na komentarz bardzo często przywołuje konkretny cytat z podaniem źródła. Dzięki temu jej interlekutorzy staja często na z góry przegranej pozycji, bo na swoje często bełkotliwe komentarze otrzymują konkret. Konkret, z którym cężko dyskutować, gdyż wymagałoby to odpowiedzi podobnym konkretem. A tego już niewielu potrafi.

I ostatnia w tym zestawieniu blogerka i komentatorka, to niezmordowana @gini. Czarownicę uwielbiam i podziwiam za nieustanną walkę z maskirowczykami. Za ciągłe wytykanie im ich fałszów, przekłamań, manipulacji. Mnie by się nie chciało, ale ktoś to musi robić. I nie widzę nikogo, kto by się do tej roli nadawał bardziej niż Pani @gini. Dopóki jest Pani tutaj, jestem pewien, że żaden prowokator, zaciemniacz smoleński, te piszące "w dobrej wierze" sierotki po FYMie nie mają tu większych szans na rozwinięcie skrzydeł.

Wszystkim czterem Paniom serdecznie dziękuję i życzę zdrowia i wielu celnych salonowych tekstów i komentarzy. Wszystkie inne Panie, które czytam i darzę blogową sympatią proszę o wybaczenie i wyrozumialość, że nie znalazły się w tym zestawieniu. 

mesko
O mnie mesko

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości