mesko mesko
963
BLOG

Ksiądz Isakowicz odpowiada Libickiemu

mesko mesko Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski odpowiedział na pytania senatora Libickiego. Libicki ironicznie pytał kiedy ksiądz Tadeusz ma czas na pracę kapłańską, skoro zajmuje się publicystyką. Wpis Libickiego ukazał sie w kilku miejscach w sieci. Pod poniższym linkiem można się z nim zapoznać w S24

http://jflibicki.salon24.pl/629291,ksiadz-tadeusz-isakowicz-zaleski-i-czas-na-kaplanstwo

Dzisiaj na platfomie Areopag21 ksiądz Isakowicz odpowiedzaiła na zarzuty Libickiego. Cytuję komentarz duchownego zamieszczony pod wpisem senatora na tamtym portalu:

"

~Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski

2015-02-02 17:59

Dzisiaj mszę św. z okazji Ofiarowania Pańskiego odprawiałem dla podopiecznych Fundacji im. Brata Alberta i Fundacji Anny Dymnej "Mimo Wszystko" w Radwanowicach. Jutro przyjeżdża do mnie na rozmowę młoda para, których ślub mam błogosławić 29 sierpnia. W środę poprowadzę pogrzeb Ani, sieroty ze Schroniska dla Niepełnosprawnych, które współzakładałem w 1987 r. W czwartek będę wśród osób niepełnosprawnych intelektualnie w Zgierzu, którymi opiekuję się Fundacji im. Brata Alberta, której od ćwierć wieku jestem prezesem. Pojadę także na budującego się Domu Pomocy Społecznej Łodzi, który jest 30. z kolei placówką utworzoną przez tę Fundację itd. itd. Że nie wspomnę o posłudze duszpasterskiej wśród Ormian-katolików. Co do matek pikietujących w Sejmie, to odprawiałem mszę św. dla nich w kaplicy sejmowej. Tyle tylko, że pan Senator na te msze św. nie był łaskaw nie przychodzić, tak jak i na inne ważne wydarzenia organizowane dla niepełnosprawnych. Zresztą innych polityków na takich wydarzeniach jak na lekarstwo."

http://areopag21.pl/plusy_i_minusy_j.f._libickiego/artykul_5255_ksiadz-tadeusz-isakowicz-262382113b-zaleski-i-czas-na-kaplanstwo.html#52685

mesko
O mnie mesko

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości